Nieuws

5 TIPS OM RETAIL ACTIVATIE NIEUW LEVEN IN TE BLAZEN

5 TIPS OM RETAIL ACTIVATIE NIEUW LEVEN IN TE BLAZEN

“Het is duidelijk dat de positie van de traditionele aanbieder is verstoord” (Prof Dr C.N.A. Molenaar, Is er toekomst voor marketing?) Het retail landschap is veranderd. Daar moet de retailer mee dealen én op anticiperen. Rijen voor de kassa maken plaats voor...
Quote artikel: Flashback Dutch Moving Media

Quote artikel: Flashback Dutch Moving Media

Vijf jaar nadat Pierluigi Jorritsma in Quote stond met Dutch Moving Media, is er veel veranderd. Alleen het kantoor is nog steeds in Hilversum gevestigd, verder bleef er weinig hetzelfde. Jorritsma begon ooit met billboards, maar niet veel later zette hij voornamelijk...
Happy sampling day voor Oliehoorn!

Happy sampling day voor Oliehoorn!

Sampling gaat over promoten, over lachen, over pitchen, over uitdelen, proeven, voelen….en overtuigen. Dutch Moving Media weet er alles van. Als het plaatje compleet is, verkoopt een product zichzelf tijdens een sample campagne. Briljante formule maar dan moeten die...
FIELDMARKETING TO THE MAX!

FIELDMARKETING TO THE MAX!

Marketingmanagers hebben nog al wat instrumenten die ze in kunnen zetten om een product in de spotlights te zetten. Below the line, above the line, print-; direct-; affiliate-; tele- social media. Een beetje merk is van alle marketing thuis. Toegegeven: wij zijn als...
LET’S SPRINGDRIVE

LET’S SPRINGDRIVE

Dutch Moving Media en de automotive branche gaan goed samen. Dat bleek maar weer tijdens de Springdrive van automotive evenementen organisator StreetGasm. Met zes bloedmooie promotiedames, liters enthousiasme en heel veel power, gaven wij gas tijdens dit...