
Nieuws


DE WERELD NA CORONA – HET NIEUWE STRAATBEELD
Op 19 maart 2020 schreef Dutch Moving Media een blog over de wereld van promotie en activatie na corona. Er waren vraagtekens, heel veel vraagtekens. Met de voornaamste vraag; hoe lang gaat dit nog duren? De versoepelingen in juni brachten even verlichting. Wat met...
Online sampling: sampling 2.020
Hoe boost je je merk beter dan met een sampling campagne? Wij weten er alles van. Brand awareness to the max, een goed verhaal bij je product en boter bij de vis: de doelgroep kan het product direct ervaren. Als de geest van de tijd verandert, 1.5 meter regeert en je...
Dutch Moving Hostessen op de NIMA Marketing week!
Het is alweer even geleden maar opdat we niet vergeten: met trots een blogje over onze bijdrage aan de NIMA marketing week. Deze activatie mag niet onopgemerkt blijven want dit evenement heeft door COVID-19 een prijzenswaardige metamorfose ondergaan om de doelgroep te...
Schieten met hagel verleden tijd met nieuw sampling concept
HILVERSUM – Activatiebureau Dutch Moving Media lanceert op 9 juni 2020 een nieuw concept: online sampling. Online sampling geeft merken de kans mee te liften op de specifieke doelgroep én het bereik van een webshop binnen hun segment. Een formule die de...