Nieuws

Dutch Moving Magic

Dutch Moving Magic

Als iets nooit voorspelbaar mag worden dan is het activatie. Je wilt de klant elke keer opnieuw prikkelen, triggeren, verrassen. En om te kunnen blijven verrassen, zul je moeten vernieuwen. Of wij dat doen? Nou en of. Hoe wij dat doen? Met bakken enthousiasme, energie...
DE WERELD NA CORONA – HET NIEUWE STRAATBEELD

DE WERELD NA CORONA – HET NIEUWE STRAATBEELD

Op 19 maart 2020 schreef Dutch Moving Media een blog over de wereld van promotie en activatie na corona. Er waren vraagtekens, heel veel vraagtekens. Met de voornaamste vraag; hoe lang gaat dit nog duren? De versoepelingen in juni brachten even verlichting. Wat met...
Online sampling: sampling 2.020

Online sampling: sampling 2.020

Hoe boost je je merk beter dan met een sampling campagne? Wij weten er alles van. Brand awareness to the max, een goed verhaal bij je product en boter bij de vis: de doelgroep kan het product direct ervaren. Als de geest van de tijd verandert, 1.5 meter regeert en je...
Dutch Moving Hostessen op de NIMA Marketing week!

Dutch Moving Hostessen op de NIMA Marketing week!

Het is alweer even geleden maar opdat we niet vergeten: met trots een blogje over onze bijdrage aan de NIMA marketing week. Deze activatie mag niet onopgemerkt blijven want dit evenement heeft door COVID-19 een prijzenswaardige metamorfose ondergaan om de doelgroep te...
Schieten met hagel verleden tijd met nieuw sampling concept

Schieten met hagel verleden tijd met nieuw sampling concept

HILVERSUM – Activatiebureau Dutch Moving Media lanceert op 9 juni 2020 een nieuw concept: online sampling. Online sampling geeft merken de kans mee te liften op de specifieke doelgroep én het bereik van een webshop binnen hun segment. Een formule die de...
Komt er een offline activatie metamorfose?

Komt er een offline activatie metamorfose?

We mogen er best open en eerlijk over zijn. Dat persoonlijke contactmoment in ‘promotieland’ is iets wat de komende weken, maanden en misschien wel jaren een andere wending gaat krijgen. Hoe gaat Dutch Moving Media hiermee om en hoe zien wij de toekomst voor ons. Want...