Fieldmarketing

Fieldmarketing

Fieldmarketing is een vorm van marketing die de consument opzoekt in de openbare ruimte of ‘in the field’. Winkels, beurzen, winkelstraten, festivals of congressen. Overal waar de doelgroep zich bevindt.  

Merken zetten fieldmarketing in om een unieke merkbeleving te creëren bij de doelgroep. De doelgroep wordt verrast met een ludieke promotiecampagne. In deze campagne doorloopt de consument een aantal facetten die deze merkbeleving (of experience) tot stand brengen:  

Meer informatie
  • Presentatie: de verrassing van de campagne; 
  • Promotie: het merk staat in de spotlights en de consument wordt getriggerd; 
  • Activatie: de consument wordt geactiveerd om een product te proeven, bekijken, proberen kortom: te ervaren;  
  • Verkoop: dit kan zijn op het moment dat de fieldmarketing campagne plaatsvindt of een actiemechanisme dat de consument enthousiasmeert voor een aankoop op een later moment.  

Voorbeelden van promotiecampagnes binnen de fieldmarketing zijn: sampling teams, promotieteams, instore demonstraties, fotomarketing en guerrilla campagnes.  

Alles wat de consument verrast, prikkelt en bijdraagt aan een unieke merkbeleving in de openbare ruimte.  

Waar wil je fieldmarketing inzetten?

Fieldmarketing in Amsterdam

Fieldmarketing in Rotterdam

Fieldmarketing in Eindhovenn

Fieldmarketing in Utrecht

Fieldmarketing in Groningen

Fieldmarketing in Zwolle

WIJ BESCHIKKEN OOK OVER UNIEKE PROMOTIEMIDDELEN ?

Walking Billboards

Maximaal bereik gegarandeerd

Reclamefiets

Lekker mobiel opvallen!

Qugo promotie

Uniekere reclame is er niet!

Foodtruck

Met heerlijke hapjes en drankjes!

Mobiel LED scherm

Shine bright like a LED Truck