Online Sampling, boost de beleving!

de missie.

Dutch Moving Media creëert voor jouw merk de ideale afzetmarkt en voegt waarde toe aan jouw merkbeleving. Schieten met hagel wordt schot in de roos.

Online Sampling,
boost de beleving!

de missie.

Dutch Moving Media creëert voor jouw merk de ideale afzetmarkt en voegt waarde toe aan jouw merkbeleving. Schieten met hagel wordt schot in de roos.

het plan.

Dutch Moving Media koppelt jouw merk aan een webshop in jouw straatje. We nemen hierin alle categorieën mee die jij belangrijk vindt (denk aan leeftijd, interesse of moment van zichtbaarheid). Jouw samples worden toegevoegd aan de webshop bestellingen van jouw online afzetmarkt en je product komt in het hart van de doelgroep.

het palet.

  • Brand awareness campagne: 100% zichtbaarheid bij jouw doelgroep, zero waste;
  • Feedback campagne: in kaart brengen van reacties van jouw doelgroep met review tool;
  • Engagement campagne: fotoactie/like & share actie koppelen aan campagne

de boost.

Net als bij een offline sampling campagne staat de beleving centraal, maar de waarde van deze beleving wordt vergroot door doelgericht gebruik te maken van online netwerken. We bundelen de krachten en vieren de beleving! Jouw product de juiste spotlights, jouw merk brand awareness bij de juiste doelgroep. Boost of niet?

het resultaat.

  • 100 % zichtbaarheid
  • Zichtbaarheid bij een specifieke doelgroep (geen waste)
  • Zichtbaarheid bij consument thuis (alle rust om jouw product te ervaren)
  • Mogelijkheid om relevante data te genereren die jou meer vertellen over de waardering van je product;
  • Een hogere marktconversie voor jouw product

het plan.

Dutch Moving Media koppelt jouw merk aan een webshop in jouw straatje. We nemen hierin alle categorieën mee die jij belangrijk vindt (denk aan leeftijd, interesse of moment van zichtbaarheid). Jouw samples worden toegevoegd aan de webshop bestellingen van jouw online afzetmarkt en je product komt in het hart van de doelgroep.

het palet.

  • Brand awareness campagne: 100% zichtbaarheid bij jouw doelgroep, zero waste;
  • Feedback campagne: in kaart brengen van reacties van jouw doelgroep met review tool;
  • Engagement campagne: fotoactie/ like & share actie koppelen aan samplingcampagne;
  • Preference campagne: in kaart brengen welk product de ontvanger verkiest boven het andere (bij campagne met meerdere samples).

de boost.

Net als bij een offline sampling campagne staat de beleving centraal, maar de waarde van deze beleving wordt vergroot door doelgericht gebruik te maken van online netwerken. We bundelen de krachten en vieren de beleving! Jouw product de juiste spotlights, jouw merk brand awareness bij de juiste doelgroep. Boost of niet?

het resultaat.

  • 100 % zichtbaarheid
  • Zichtbaarheid bij een specifieke doelgroep (geen waste)
  • Zichtbaarheid bij consument thuis (alle rust om jouw product te ervaren)
  • Mogelijkheid om relevante data te genereren die jou meer vertellen over de waardering van je product;
  • Een hogere marktconversie voor jouw product

DE START.

Check op welke doelgroepen jij je wilt richten en informeer naar de mogelijkheden. See you online?  

5
Boekenwurmen
5
Business Bobo’s
5
Dierenvrienden
5
Doe-het-zelvers
5
Gamers & Co
5
Healthy Lifestylers
5
Huismussen
5
Ijdeltuiten
5
Keukenprinsen & Prinsessen
5
Koopjesjagers
5
Levensgenieters
5
Sportfanaten
5
Studenten
5

The mama’s & the papa’s

5
Trendwatchers

DE START.

Check op welke doelgroepen jij je wilt richten en informeer naar de mogelijkheden.
See you online?
 

5
Boekenwurmen
5
Business Bobo’s
5
Dierenvrienden
5
Doe-het-zelvers
5
Gamers & Co
5
Healthy Lifestylers
5
Huismussen
5
Ijdeltuiten
5
Keukenprinsen & Prinsessen
5
Koopjesjagers
5
Levensgenieters
5
Sportfanaten
5
Studenten
5

The mama’s & the papa’s

5
Trendwatchers

HOE HET WERKT.

BENIEUWD NAAR DE MOGELIJKHEDEN?

6 + 15 =

BENIEUWD NAAR DE MOGELIJKHEDEN?

6 + 14 =