Communicatiemiddelen
Communicatiemiddelen
Als merk gebruik je verschillende communicatiemiddelen om jouw doelgroep aan te spreken. Het is belangrijk dat je de juiste middelen kiest die passen bij jouw doelgroep. Om te weten welke middelen dit zijn, is het belangrijk dat je je doelgroep door en door kent.
Meer informatie
Verschillende communicatiemiddelen
Voorbeelden van communicatiemiddelen zijn: een LED scherm, een promotieteam met flyers, een banner (online of offline), een nieuwsbrief (online), een commercial, en advertentie, social media uitingen (influencers).
Vragen die je jezelf als merk kunt stellen om de juiste communicatiemiddelen te kiezen
- Waar bevindt jouw doelgroep zich?
- Hoe wordt jouw doelgroep het liefste aangesproken?
- Hoe kun je de communicatiemiddelen zo effectief mogelijk op elkaar afstemmen?
Als je een jonge doelgroep aan wilt spreken, is het interessant om ook online communicatiemiddelen in te zetten. Is de doelgroep wat ouder, kun je je focus richten op offline.
Kracht van herhaling
Hoe vaker jouw doelgroep wordt bereikt met communicatiemiddelen, hoe beter de boodschap zal blijven hangen. Verschillende communicatiemiddelen versterken elkaar hierin. Denk bijvoorbeeld aan het combineren van een rondrijdend LED scherm in de buurt van high traffic locaties en het inzetten van een promotieteam op dezelfde locaties.
WIJ BESCHIKKEN OOK OVER UNIEKE PROMOTIEMIDDELEN ?
Walking Billboards
Maximaal bereik gegarandeerd
Reclamefiets
Lekker mobiel opvallen!
Qugo promotie
Uniekere reclame is er niet!
Foodtruck
Met heerlijke hapjes en drankjes!
Mobiel LED scherm
Shine bright like a LED Truck