Communicatiemiddelen

Communicatiemiddelen

Als merk gebruik je verschillende communicatiemiddelen om jouw doelgroep aan te spreken. Het is belangrijk dat je de juiste middelen kiest die passen bij jouw doelgroep. Om te weten welke middelen dit zijn, is het belangrijk dat je je doelgroep door en door kent.

Meer informatie

Verschillende communicatiemiddelen  
Voorbeelden van communicatiemiddelen zijn: een LED scherm, een promotieteam met flyers, een banner (online of offline), een nieuwsbrief (online), een commercial, en advertentie, social media uitingen (influencers).  

Vragen die je jezelf als merk kunt stellen om de juiste communicatiemiddelen te kiezen 

  • Waar bevindt jouw doelgroep zich?  
  • Hoe wordt jouw doelgroep het liefste aangesproken?  
  • Hoe kun je de communicatiemiddelen zo effectief mogelijk op elkaar afstemmen?  

Als je een jonge doelgroep aan wilt spreken, is het interessant om ook online communicatiemiddelen in te zetten. Is de doelgroep wat ouder, kun je je focus richten op offline.  

Kracht van herhaling 
Hoe vaker jouw doelgroep wordt bereikt met communicatiemiddelen, hoe beter de boodschap zal blijven hangen. Verschillende communicatiemiddelen versterken elkaar hierin. Denk bijvoorbeeld aan het combineren van een rondrijdend LED scherm in de buurt van high traffic locaties en het inzetten van een promotieteam op dezelfde locaties.   

Waar wil je een communicatiemiddel inzetten?

Communicatiemiddelen in Amsterdam

Communicatiemiddelen in Rotterdam

Communicatiemiddelen in Eindhoven

Communicatiemiddelen in Utrecht

Communicatiemiddelen in Groningen

Communicatiemiddelen in Zwolle

WIJ BESCHIKKEN OOK OVER UNIEKE PROMOTIEMIDDELEN ?

Walking Billboards

Maximaal bereik gegarandeerd

Reclamefiets

Lekker mobiel opvallen!

Qugo promotie

Uniekere reclame is er niet!

Foodtruck

Met heerlijke hapjes en drankjes!

Mobiel LED scherm

Shine bright like a LED Truck