Sampling promotiecampagnes

Sampling promotiecampagnes maken jouw product direct tastbaar bij de doelgroep. Een sampling campagne zet je o.a. in ter introductie van een nieuw product, voor een verhoging van de conversie en het stimuleren van merkvoorkeur. Bij sampling bieden promotiemedewerkers namens jouw merk de consument een gratis en waardevol probeermoment aan. Zij samplen bijvoorbeeld een mini zonnebrand of een frisdrankblikje. De promotiemedewerkers geven bij het sample een flyer mee met de lopende actie. Iets weggeven levert in dit geval wat op! 

Sampling laat jouw doelgroep kennismaken met het product

Sampling zorgt voor een aandachtsmoment van de doelgroep voor jouw product. Een sampling campagne wordt namelijk erg gewaardeerd door de Nederlandse consument. Jouw doelgroep voelt de verpakking en kan het direct proeven of gebruiken. Een sampling campagne is een interessante manier  om de consument in korte tijd kennis te laten maken met een nieuw of vernieuwd product. Ligt jouw merk al langer in de schappen dan kan sampling conversie verhogend werken.

Dutch Moving Media is sterk in diverse soorten sampling. Van THT sampling tot gekoelde sampling op beurzen, evenementen en festivals. 

Wil je meer weten?

Gerealiseerde sampling promotiecampagnes
Sampling campagne Compeed

Compeed

De Nijmeegse 4 daagse is het grootste wandelevenement van Nederland. Met de sampling campagne van Compeed bereikten we lopers en toeschouwers. 

Sampling campagne Persil

Henkel: Persil

Terugkomend van vakantie is wassen het eerste op de to-do lijst. Perfect moment dan voor een sampling campagne van Persil. 

Sampling campagne Coop

Nijmeegse Vierdaagse: Coop

Namens Coop sampleden promotiemedewerkers frisse bananen aan alle lopers van de Nijmeegse 4 daagse. Een powersnack die dankbaar werd ontvangen.  

Deel met je vrienden