Fotomarketing campagnes

Fotomarketing biedt een laagdrempelige manier om met je doelgroep in gesprek te komen. Daarnaast zorgt een fotomarketing campagne ervoor dat je merk langer zichtbaar is bij de doelgroep. Deze sympathieke promotiecampagne is dan ook zeer geschikt voor het verhogen van merkbewustzijn, het aanzetten tot het bezoeken van een winkel/ beursstand en het promoten van een speciale actie. Fotomarketing is een promotiecampagne met een entertainment factor. 

Fotomarketing verhoogt de emotionele waarde

Een fotomarketing campagne betrekt je doelgroep bij jouw campagneboodschap. Door de mensen te fotograferen en ze deze mee te geven zijn zij zelf onderdeel van de campagne. Dit geeft jouw campagne een emotionele lading; die foto gooien ze niet zomaar weg! Dutch Moving Media beschikt over een twee varianten van fotomarketing. Kies jij voor mobiele fotomarketing met polaroid camera's of voor een vaste opstelling? Bij de vaste opstelling is elke custommade achtergrond mogelijk door middel van een green screen. 

Wil je meer weten?

Gerealiseerde fotomarketing campagnes
Fotomarketing campagne Oral B

Procter & Gamble: Oral B

Voor Oral B verzorgden promotiemedewerkers van Dutch Moving een fotomarketing activatie op een beurs. 

Fotomarketing campagne Gooische Brink

Gooische Brink

Voor meer traffic naar het winkelcentrum Gooische Brink werd fotomarketing ingezet. Valentijnsdag werd daarmee nog leuker!

Fotomarketing campagne Pandora

Pandora

Moederdag is één van de belangrijke verkoopmomenten in de retail. Om Pandora onder de aandacht te brengen kozen zij voor fotomarketing.

Deel met je vrienden