Conceptontwikkeling activaties

Fieldmarketing promotiecampagnes maken jouw merk en boodschap persoonlijk! Wil jij een unieke activatiecampagne waarmee jij je doelgroep gegarandeerd gaat verrassen? (Bijvoorbeeld een guerrilla marketing campagne that’s never been done before) Conceptontwikkeling van activatieconcepten is dan jouw volgende stap. Activatiebureau Dutch Moving Media ontwikkelt voor diverse A-merken activatieconcepten die de doelgroep in beweging brengen.  Wij bedenken geheel nieuwe promotiecampagnes & zetten ATL campagnes om naar fieldmarketing activaties.

Unieke activatiecampagnes verrassen jouw doelgroep

Dutch Moving Media heeft meerdere standaard promotiecampagnes op de plank liggen. Die zetten we graag voor je in en zijn bewezen succesvol. Maar wil jij iets unieks, nog nooit eerder gedaan en daardoor gigantisch opvallend? Als ervaren activatiebureau bedenken & produceren wij creatieve activatieconcepten op opdrachtbasis. Aan de hand van een probleemstelling en briefing start het creatieve team om voor jou de meest unieke en impactvolle activatieconcepten op te leveren. Benieuwd naar meer informatie over hoe conceptontwikkeling in zijn werk gaat? Neem contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Wil je meer weten?

Ontwikkelden fieldmarketing activaties
Nestle Campagne

Pearle

Voor de lokale marketing van Pearle bedacht Dutch Moving Media meerdere activatieconcepten, waaronder Pim Pam Pearle. 

Nestle Campagne

Galbani

Voor Galbani ontwikkelde Dutch Moving Media een guerrilla marketing campagne om in Italiaanse sferen de lekkerste mozzarella te proeven. 

Nestle Campagne

Mr Muscle

Om het product van Mr Muscle op een ludieke manier te samplen bedacht & produceerde Dutch Moving Media 'the toiletwall'. 

Deel met je vrienden